Callus
 
 

Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Hizmetleri

Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Hizmetleri ile;

  • Müşterileriniz ürün, çözüm ve hizmetleriniz hakkında bilgilendirilir yeni satış fırsatları yakalanır,
  • Müşterilerinizin şikayet ve problemleri kayıt altına alınır, süreçlerinizle entegre bir şekilde çözülür,
  • Müşterilerinizin memnuniyet dereceleri izlenir.

Callus Çağrı Merkezi, aynı hizmet ağı kapsamında Bilgi Hattı, Danışma Hattı, Şikayet Hattı ve Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları gibi hizmetlerle hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini artırmakta, müşterilerde sadakat duygusunun oluşturulmasını sağlamaktadır.

Teknik Yardım Masası Hizmetleri

Teknik Yardım Masası Hizmetleri ile;

  • Ürünlerle ilgili sorunlar kayıt altına alınır,
  • Sorunlara telefonda çözüm sağlanır.

Callus Çağrı Merkezi, bu hizmetler doğrultusunda Yardım Masası Hattı, Destek Hattı gibi hizmetlerle müşterilerin ürünlerle ilgili yaşadığı her türlü aksaklığı yılın 365 gün (7x24) etkin bir şekilde çözmektedir.

Gelen Çağrı Hizmetleri

  • Bilgi hizmetleri
  • Müşteri talep ve şikayet yönetimi
  • Teknik destek hizmetleri (Yardım masası)
  • Tele-Satış

 

Ana Sayfa | Hakkımızda | Hizmetlerimiz | Başarı Hikayeleri | Haberler | İnsan Kaynakları | İletişim | Önerileriniz | Şikayetleriniz
Site Haritası

Share This Using Popular Bookmarking Services